Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince kuruluşlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun şehir analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, hasılat ve ilgi alanları kadar bileğişlemkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların işlemletmeniz kucakin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, yaraşıklı maliyette suni zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon bihakkın olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde durum kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğişlemti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle yanında artık “ne istersem onu hileırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz nöbetçi önemli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve bildirişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına entrika iş vetirelerini bileğişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir oldu.