thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek kucakin en geniş kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının ayrıntılı izahatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en yıprak ve en oflaz aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter mebdearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine bağlantılar ve yol özetler evet da iş özetleri üzerine fen kucakerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek namına açılmasını ve okunmasını uydurmak kucakin kırat göndermek kritik ögönen taşır. Kişiye özel kucakerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı çoğaltmak dair çok çalışmae yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en kudretlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Eğlence ve sondaj kucakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır çene taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, yürekğinizi elan bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu nazarıitibar çekici şekilde göndermek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, sınırlı bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Feysbuk hala dünyanın en makro sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile destelantı yapmak kucakin harika bir vaziyet. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı kucakerik türlerine mevla olsa da tümü bayağı videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden nasıl tarumar etmek istediğinizi her dakika hane önünde bulundurun ve buna için kodifikasyon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en oflaz şekilde müstefit olmak kucakin sayısal pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir araba etkin kullanıcıevet mevla. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde gücük ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama sosyal medyada başüstüneğu kadar mesajlar gücük ve öz olursa etkili hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız sağlam kucakermiş gücük ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nazarıitibar çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, yürekğiniz uğur kitlenizin amaç ve nazarıitibar kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme kucakin kırat sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kadar kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm kucakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, arama neticelerinda elan etkili sıralarda ve elan pıtrak görülür, yürekğinize gidiş geliş artışı sağlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna merbutdır. Web yürekğinizde oflaz mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir araba sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu elan oflaz hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme dair elan etkili özetlar sağlar. Yüksek itibarlı üçüncü cephe sayfalardan örgensel bağlantılar başlamak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir bağlantıya mevrut her tıklama kucakin ödeme yapılır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik temizışlarında görüntülenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), makro el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve destelantı göstermesi kucakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (elan bir araba tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir